Банер

Авторизация




mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні17
mod_vvisit_counterВчора29
mod_vvisit_counterЦей тиждень85
mod_vvisit_counterМинулий тиждень305
mod_vvisit_counterЦей місяць884
mod_vvisit_counterМинулий місяць1125
mod_vvisit_counterВсього17389

Зараз (20 хвилин назад): 2
Ваш IP: 3.209.80.87
,
Сьогодні : 2019-10-23 08:08
Home Практичний психолог
e-mail

 

ЛЕЩУК НАТАЛІЯ КОНСТЯНТИНІВНА


закінчила РДГУ,стаж роботи 21 років,
"спеціаліст вищої категорії

 

Педагогічне кредо

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими -

це зробити їх щасливими

Оскар Уайльд




 

Перший український сайт для батьків та дитячих психологів (пропонуємо переглянути)

Національна дитяча"гаряча лінія" - для дітей і про дітей. Посилання для розміщення банеру:

htt:\\la-strada.org.ua

__________________________________________________

Для чого потрібен психолог?

Психолог у дитячому садку – це перш за все знаюча і глибоко розуміюча дитину людина, яка володіє  загальними закономірностями та віковими особливостями психічного розвитку дитини. Будучи спеціалістом у дитячій психології, він повинен хоча б у загальних рисах орієнтуватися в психології дорослих,  розуміти і оцінювати позицію, яку займає дорослий по відношенню до дитини, аналізувати їх спільну діяльність.

Основні функції психолога в дитячому дошкільному закладі пов’язані з охороною фізичного та психічного здоров’я дитини, із створенням умов, які сприяють їх емоційному благополуччю і забезпечують вільний та ефективний розвиток здібностей кожної дитини. Реалізація цих функцій пов’язана  із співпрацею як з дитиною, так і з її батьками та педперсоналом ДНЗ.

Психолог ДНЗ бере участь у виховному процесі загалом, виступає в якості компетентного і доброзичливого консультанта дорослих (батьків, педагогів) та дітей. З батьками в дитсадку проводяться: консультації (які надаються індивідуально та в групах), лекторії, круглі столи, виступи на батьківських зборах. Співпраця з дітьми проводиться в індивідуальному порядку та у групах.Цілком природна реакція - звернутися до фахівця. І це справді може допомогти. Психолог допоможе розібратися в суті виниклих труднощів, підкаже виховні прийоми, а при необхідності позайматися з дитиною, щоб допомогти йому подолати непростий період

ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО

__________________________________________


 
ЧОГО БОЯТЬСЯ НАШІ ДІТИ? PDF e-mail

Це залежить від віку дитини.

У рік малята бояться оточуючого середовища, сторонніх людей, віддалення від матері.

Від 1 до 3 років – темряви, дитині страшно залишатися одній, бувають також інші страхи.

Від 3 до 5 років у дітей зустрічається страх самотності, темряви, замкненого простору, казкових персонажів (як правило, в цьому віці вони асоціюються з реальними людьми).

Від 5 до 7 років переважають страхи, пов’язані зі стихіями: пожежею, глибиною і т. п., боязнь батьківського покарання, тварин, боязнь страшних снів, втрати батьків, боязнь заразитися якоюсь хворобою.

Будь добрим прикладом для своєї дитини!

Прищеплюй до духовних вартостей свого народу і сам живи, дотримуючись його традицій. Стався до дитини з великою відповідальністю, їй потрібне таке домашнє вогнище, де сім"я дружна, де шанують і люблять людей похилого віку, де підтримують тісні та щирі зв"язки з усім родом та друзями. Вона має жити у такій родині, де панує чесність, справедливість, скромність, гармонія у всьому.

Грайте зі своєю дитиною!

Віддай дитині стільки часу, скільки необхідно для її розвитку. Менше зважай на свої власні інтереси, бо інтереси дитини - водночас і твої. Багато розмовляй з нею, не відвертайся, коли вона щось говорить: може саме в ту мить дитина звіряється тобі найбільшими таємницями свого життя. Грай з нею так, як їй подобається, приймай серйозно її гру, світ її уяви.

_________________________________________________

 
ПОРАДИ БАТЬКАМ Друк e-mail

Дитячий психолог: статті, консультаціїhttp://mir-detej.kiev.ua

«Як не треба готувати дитину до школи»

Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, які властиві школяру.У дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажан­ня вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання. Накопичення цих передумов — непроста справа.

Що ж можна і чого не можна робити до школи?

• до приходу в школу змінювати режим життя дитини: позбавляти його денного сну, довгих прогулянок, ігор у достатній кількості;

• оцінювати все, що робить малюк, так, як слід оцінювати діяльність учня;

• проходити з дитиною програму першого класу, насильно змінюючи гру навчанням.

• прищепити дитині інтерес до пізнання навколишнього світу, навчити спостерігати,

• думати, осмислювати побачене і почуте;

• навчити долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;

• вчити дитину слухати і чути своє оточення, поважати чужу думку, розуміти, що свої бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей — дітей і дорослих, прагнути реально оцінювати свої дії й досягнення.

Детальніше...
 
РОЗВИВАЮЧІ ЗАНЯТТЯ e-mail

 

За допомогою  розвиваючих занять, психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості( увагу, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення). Найчастіше психологічні заняття проводяться відразу з групою дітей, і в такому випадку дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, сприймати соціальні норми.

Корекційно-відновлювальна робота За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережив сильний стрес - Втрату близьких, фізичний або психічний насильство і т.п. Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія (спеціально організовані заняття з піском). Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія (Заняття з застосуванням спеціальних психотерапевтичних казок як готових, так і складаються в ході взаємодії дитини з психологом). Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках спеціаліста потужним засобом допомоги.

Прийоми, що полегшують дитині ранкові прощання

  • Навчіться прощатися з дитиною швидко. Не затягуйте розставання. Інакше малюк відчує ваше занепокоєння і йому буде ще складніше заспокоїтися.
  • Покладіть малюку до кишеньки яку-небудь пам'ятну річ, що нагадуватиме про вас, як сильно ви його любите.
  • Ніколи не намагайтеся «вислизнути» непомітно від дитини, якщо хочете, щоб вона вам довіряла.
  • Вигадайте забавний ритуал прощання й строго дотримуйтеся його, наприклад завжди цілуйте дитину в щічку, а потім ніжно потріться носиками або що-небудь подібне.
  • Не намагайтеся підкупити дитину, щоб вона залишилася у дитячому садку за нову іграшку.

Чітко дайте дитині зрозуміти, що хоч би які істерики вона влаштовувала, їй все одно доведеться йти до дитячого садка. Якщо ви хоч раз піддастеся дитині, надалі вам буде вже набагато складніше впоратися з її вередуваннями й слізьми

Картинки по запросу діти png

 


© 2019 . Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Календар

модули joomla
шаблоны joomla