Анімація

Банер

Авторизация




mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні5
mod_vvisit_counterВчора45
mod_vvisit_counterЦей тиждень166
mod_vvisit_counterМинулий тиждень214
mod_vvisit_counterЦей місяць422
mod_vvisit_counterМинулий місяць648
mod_vvisit_counterВсього18665

Зараз (20 хвилин назад): 2
Ваш IP: 3.81.29.254
,
Сьогодні : 2019-12-13 00:39
Home Музичний керівник

Картинки по запросу ноти анімації

«Музика - уява - фантазія - казка - творчість - ось доріжка, йдучи якою дитина розвиваєсвої духовні сили».

Василь Сухомлинський

Музичний керівник відповідає за музичне виховання. Організовує та проводить музичні заняття, літературно – музичні ранки, вечори. Бере участь в проведені занять та розваг, забезпечує музичний супровід занять, проводить театралізовані та ритмічні ігри.

Похожее изображение

 

 

Балабушка Олена Анатоліївна

 

освіта вища музична, стаж роботи 26 років ,

спеціаліст вищої категорії.

 

 

Педагогічне кредо:

Кожна дитина - це багатогранний діамант , який обов"язково заграє усіма барвами веселки коли потрапить до рук майстра .

 

Презентація " Вся музика йде від серця..."(переглянути)

 

Головні завдання, які я ставлю перед собою на музичних заняттях:


-        виховую любов та інтерес до музики;

-        допомагаю дітям увійти у світ музики, відчути її, зрозуміти;

-        збагачую музичні враження дітей шляхом ознайомлення їх з різноманітними музичними творами;

-        навчаю дітей злагоджено співати, гарно і ритмічно рухатися під час музики, грати на музичних інструментах;

-        розвиваю музичні здібності у дітей, емоційну чутливість, музичний слух, а також творчі та артистичні здібності.

- використовую в роботі методику К.Орфа ( гра на шумових музичних інструментах)

Всі ці завдання взаємозв’язані і залежать від вікових особливостей дітей.


Похожее изображение

 

Бондар Людмила Богданівна

 

освіта вища музична,стаж роботи 11 років,

спеціаліст першої категорії

 

 

 

 

Педагогічне кредо

«Щоб у дитячих очах загорілися  промінчики,

ти повинен запалити в собі сонце" В.О. Сухомлинський


 

http://stashynj.wix.com/dutsadok - САЙТ

Похожее изображение

 
e-mail

 

Марченко Олена Олександрівна,

 

освіта вища музична,стаж роботи 17 років,

спеціаліст першої категорї

 

 

 

 

Педагогічне кредо

" Музика надихає весь світ, постачає душу крилами, сприяє польоту уяви,
музика надає життя всьому існуючому..."

Платон


Похожее изображение

 

Юзепчук

Валентина Олексіївна

 

освіта вища музична,стаж роботи 17 років,

спеціаліст першої категорї

 

 

Педагогічне кредо


-             

 

 

Похожее изображение

Музика для дитини - світ радісних переживань. Щоб відкрити перед ним двері в цей світ, треба розвивати у малят здібності, і перш за все музичний слух і емоційну чуйність. Інакше музика не виконає свої виховні функції. Гармонійність музично-естетичного виховання досягається лише в тому випадку, коли використовуються всі види музичної діяльно

сті, доступні дошкільного віку, всі творчі можливості зростаючої людини. Разом з тим, ускладнюючи педагогічні завдання, не можна зловживати особливої дитячої сприйнятливістю. Саме музичне мистецтво, його особливості висувають перед педагогом необхідність вирішення низки специфічних завдань:
1. Виховувати любов і інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.
2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованою системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.
3. Заохочувати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно.
4. Розвивати загальну музичність дітей (сенсорні здібності, ладовисотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів. Якщо в цьому віці дитини навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток усіх її здібностей.
5. Сприяти первісного розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку виборче, а потім оціночне ставлення до виконуваних творів.
6. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музичних іграх і танцях, застосування нових сполучень знайомих танцювальних рухів, імпровізація поспівок. Це допомагає виявленню самостійності, ініціативи, прагнення використовувати в повсякденному житті

вчинений репертуар, музикувати на інструментах
Звичайно, такі прояви більш характерні для дітей середнього та старшого дошкільного віку.

Похожее изображение

 
Як готувати дітей до свята

« Як  готувати  дітей  до  свята  у  дитсадку?»

Дитяче свято – важливе  соціально – педагогічне  явище, яке  реалізується  в дитячому  садку. Воно  є  ефективним  середовищем для  усвідомлення дитиною  культурного  досвіду людства, його  моральних  і  культурних  цінностей,  для  формування  у  дитини різновидів  компетенції та  творчої  самореалізації  у  видах  діяльностей.

Дитяче  свято є важливим  компонентом процесу  комплексного  всебічного  цілеспрямованого  розвитку  та виховання  дитини. Дитяче  свято є  саме  таким культурно-освітнім середовищем, що  якнайліпше  синтезує  надбання дитини у  наведених  параметрах, стимулює  розвиток психічного  комплексу ( уваги, пам’яті, мислення,уяви), активізує  мовлення  і  комунікативні  вдатності дитини, удосконалює  координацію її  рухів, координацію  у  просторі, підвищує  вправність  в  оперуванні  реквізитом  тощо.

Діти  живуть  в  очікуванні  свята. А  як  же  правильно  їх  готувати  до  дійства? Діти  повинні  відчути  причетність до  святкової  події, аби  свято по-справжньому їх захоплювало  і  цікавило.

Варто  пам’ятати,що  дитяче  свято треба готувати  і проводити  для  дітей, а не для  дорослих; враховувати  дитячі вікові  та психологічні  особливості, індивідуальні  властивості,нахили,запити,  потреби.  Організація  сучасного  свята потребує синергетичного  підходу. Свято  має відповідати  психофізіологічним  особливостям, груповим  та індивідуальним  потребам,  бажанням  і очікуванням  дітей.

Процес  підготовки  і проведення  дитячого  свята передбачає  чітку,взаємопов’язану  роботу  музичного  керівника, інших  педагогів,за  можливістю  батьків і,зрозуміло,дітей. Тоді  свято  пройде  успішно і залишить яскраві  спогади  у  всіх  його  учасників. Діяльність  дітей  на  святі  повинна  бути  свідомою. Дітям  треба  пояснити,що  таке  свято,для  чого  потрібно  розучувати  пісні,танки  і т.д. Тільки  за  цієї  умови  можна сформувати  у  дітей необхідні  мотиви  діяльності  і, відповідно, досягти  гарних  результатів.

Готуючи  танцювальні  номери до святкового  ранку,доцільно використовувати  рухи,вже  розучені  з дітьми  на заняттях з фізкультури. Використання  добре  знайомих  рухів розширює  межі роботи  над  виразністю,збагачує  зміст  танку,надає  натхнення  дитині.

Різноманіття  яскравих вражень іноді  може  викликати у  дітей  загальмованість. Тому підготовлену  і  прикрашену напередодні  святкову  залу  дітям  доцільно  показати  під  час генеральної  репетиції. Причому бажано  провести цю  репетицію  ще  й  у костюмах ( чи з елементами  костюмів). Так  можна буде  зрозуміти, чи  не ускладнюють  ці  костюми  рухи  дітей.

Дорослим  належить  бути  стриманим до  нехарактерних  проявів  поведінки  дитини  у  святкові  хвилини. Не  потрібно псувати дитині свято  зауваженнями  чи сіпаннями. Часто  діти  від хвилювання  починають  погано поводитися  і надмірно збуджуватися. Замість  стусанів  і зауважень, ліпше  похвалити  дитину, сказати  їй ласкаві, заспокійливі  слова.

Дитячі  психологи  рекомендують  дітям  дивитися на  синій  або блакитний  колір  перед  виступом  на публіку – це  заспокоює.  Також  і  ведучий  має  знати  кілька  простих  флеш – ігор для  угамування надмірної емоційності дітей – учасників  свята.

Безпосередньо  перед  виходом  дітей  до  святкової  зали  потрібно  дати їм відповідні  соціально – психологічні  установки, налаштувати  їх  на  свято. Для  цього  діти  не повинні  довго  чекати  на  свій  вихід. Щоб  уникнути  цього варто  точно  розрахувати  час, коли  вести  дітей  на  свято, коли  роздати їм  необхідні  святкові  атрибути  тощо.

В  епілозі  свята  його  організатори зазвичай  вказують загальну  подяку  всім  учасникам  і  публіці,зазначають  моральні  цінності, які  отримали  підтвердження  у  виставі,бажають  нових творчих  звершень.

Після  проведення  свята важливо  закріпити  отримані дітьми  враження  і знання.  Для  цього  проводять з дітьми  групові  бесіди. При  нагоді  згадують, як  було  гарно  на  святі, мотивуючи тим  самим  дітей до  повторення  фрагментів  святкової  програми. Бажано,щоб  діти  розігрували  такі  фрагменти  самостійно.

Під  час  підбиття  підсумків  свята   доцільно  використовувати образотворчу  діяльність, що  сприяє  закріпленню отриманих  вражень, розвиває  образну  пам'ять.

 
«ПочатокПопередня12НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 2
© 2019 . Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Календар

модули joomla
шаблоны joomla