Банер

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні6
mod_vvisit_counterВчора45
mod_vvisit_counterЦей тиждень117
mod_vvisit_counterМинулий тиждень251
mod_vvisit_counterЦей місяць252
mod_vvisit_counterМинулий місяць1053
mod_vvisit_counterВсього53009

Зараз (20 хвилин назад): 1
Ваш IP: 52.23.219.12
,
Сьогодні : 2021-12-09 06:18
Home Освітній процес

 


 

 

 


 

ЗАВДАННЯ

закладу дошкільної освіти №57 на 2021-2022 н.р.


  • Організувати ефективну співпрацю з працівниками з питань підтримки психологічного комфорту у ЗДО та забезпечення емоційного благополуччя здобувачів дошкільної освіти.

  • Формувати у дітей основи громадянськості завдяки участі в проектній діяльності  громадянсько-патріотичного змісту.

  • Формувати у дітей основи сталого способу життя завдяки участі в проектній діяльності природичо-екологічного змісту.


  • Продовжувати роботу з формування основ здорового способу життя.

А також важливим завданням для усіх ЗДО цьогоріч є: розширення інноваційних форм співпраці з родинами, прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу через роботу веб - сайту, створення відкритих груп у соціальних мережах Facebook,Viber

 

Права дитини


Незважаючи на те що ти ще маленький,  все одно людина, яка має права. Свої права  можеш знайти у спеціальному документі, який називається Конвенція про права дитини. У цьому документі записані твої права, якими ти можеш користуватися до 18-ти років, тому що після цього ти стаєш дорослим. Конвенція є доволі складним документом, тому ми коротко розповімо тобі про твої права:

 


 

 

 

 

Патріотичне виховання

Патріотизм – це любов до своєї Батьківщини, відданість своєму народові, готовність для них на подвиги. Це, образно кажучи, сплав почуттів і думки, осягнення святині – Батьківщини – не тільки розумом, а й передусім серцем… Патріотизм починається з любові до людини… Патріотизм починається з колиски


 

 

Особистісні якості та риси характеру, притаманні свідомому громадянину й патріоту


· повага до батьків, свого ро­доводу, традицій та історії рідного народу;
· пра­цьовитість;
· висока художньо-естетична культура;
· патріотична самосвідомість та громадянська від­повідальність, готовність працювати для розквіту Батьківщини, захищати її;
· повага до Конституції, законів Української держави;
· досконале знання державної мови.

Доцільним у патріотичному вихованні дітей дошкільного віку є використання творів художньої літератури, в яких ідеться про історію і сьогодення України, життя дітей і дорослих

 
Безпека життєдіяльності

 

Організація роботи з безпеки життєдіяльності дітей в дошкільному навчальному закладі



Дошкільний навчальний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного, нешкідливого утримання дітей, раціонального харчування. Здоров’я, його охорона та зміцнення, безпека дітей повинні бути життєвою стратегією, пріоритетом у роботі дошкільних закладів.


Основи безпеки життєдіяльності

ЩО МОЖУТЬ САМІ ДІТИ.

Прищеплюючи дітям навичок поведінки на вулиці, необхідно враховувати рівень фізичного і духовного розвитку дитини.

ПОЧИНАЮЧИ з 3-4 років

- дитина може відрізнити рухому машину від стоїть на місці. Про гальмівному шляху він ще уявлення не має. Він упевнений, що машина може зупинитися миттєво.

ПОЧИНАЮЧИ з 6 років

- дитина все ще має досить обмежений кут зору: боковим зором він бачить приблизно дві третини того, що бачать дорослі;

- більшість дітей не вміють визначити, що рухається швидше: велосипед або спортивна машина;

- вони ще не вміють правильно розподіляти увагу і відокремлювати істотне від незначного. М'яч котиться по проїжджій частині, може зайняти всі їх увагу.

ЛИШЕ ПОЧИНАЮЧИ з 7 років

- діти можуть більш впевнено відрізнити праву сторону дороги від лівої.

ПОЧИНАЮЧИ з 8 років

- діти вже можуть миттєво реагувати, тобто тут же зупинятися на оклик;

- вони вже наполовину досвідчені пішоходи;

- вони розвивають основні навички їзди на велосипеді. Тепер вони поступово вчаться об'їжджати перешкоди, робити круті повороти;

- вони можуть визначити, звідки доноситься шум;

- вони вчаться розуміти зв'язок між величиною предмета, його віддаленістю і часом. Вони засвоюють, що автомобіль здається тим більше, чим ближче він знаходиться;

- вони можуть відмовлятися від початої дії, тобто, ступивши на проїжджу частину, знову повернутися на тротуар;

- але вони досі не можуть розпізнавати чреваті небезпекою ситуації.


 


© 2021 . Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Календар

модули joomla
шаблоны joomla