Банер

Авторизация




mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні12
mod_vvisit_counterВчора29
mod_vvisit_counterЦей тиждень80
mod_vvisit_counterМинулий тиждень305
mod_vvisit_counterЦей місяць879
mod_vvisit_counterМинулий місяць1125
mod_vvisit_counterВсього17384

Зараз (20 хвилин назад): 1
Ваш IP: 3.209.80.87
,
Сьогодні : 2019-10-23 07:12
Home Освітній процес

 

Похожее изображение

 

ЗАВДАННЯ

дошкільного навчального закладу №57 на 2018-2019 н.р.


1. Організувати оптимальне предметно-просторове розвивальне середовище щодо формування навичок безпечної поведінки дошкільників та охорони праці.

2.Удосконалювати форми та методи роботи в організації художньо-мовленнєвої та театралізованої діяльності як основи мовленнєвого розвитку дошкільників.

3.Забезпечити умови організації ігрової діяльності як засобу розвитку ініціативи та інтересу дошкільників до навколишнього світу.

4.Продовжувати роботу з фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей, формування основ здорового способу життя через інтегровані підходи і налагодження тісної взаємодії між дітьми, педагогами і батьками.

 

 

Права дитини


Незважаючи на те що ти ще маленький,  все одно людина, яка має права. Свої права  можеш знайти у спеціальному документі, який називається Конвенція про права дитини. У цьому документі записані твої права, якими ти можеш користуватися до 18-ти років, тому що після цього ти стаєш дорослим. Конвенція є доволі складним документом, тому ми коротко розповімо тобі про твої права:


 

 

Патріотичне виховання

Картинки по запросу символика украины анімація


Патріотизм – це любов до своєї Батьківщини, відданість своєму народові, готовність для них на подвиги. Це, образно кажучи, сплав почуттів і думки, осягнення святині – Батьківщини – не тільки розумом, а й передусім серцем… Патріотизм починається з любові до людини… Патріотизм починається з колиски

( В. Сухомлинський)


 

 

Особистісні якості та риси характеру, притаманні свідомому громадянину й патріоту


· повага до батьків, свого ро­доводу, традицій та історії рідного народу;
· пра­цьовитість;
· висока художньо-естетична культура;
· патріотична самосвідомість та громадянська від­повідальність, готовність працювати для розквіту Батьківщини, захищати її;
· повага до Конституції, законів Української держави;
· досконале знання державної мови.

Доцільним у патріотичному вихованні дітей дошкільного віку є використання творів художньої літератури, в яких ідеться про історію і сьогодення України, життя дітей і дорослих

 
Безпека життєдіяльності

ОБЖ у



Організація роботи з безпеки життєдіяльності дітей в дошкільному навчальному закладі


Дошкільний навчальний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного, нешкідливого утримання дітей, раціонального харчування. Здоров’я, його охорона та зміцнення, безпека дітей повинні бути життєвою стратегією, пріоритетом у роботі дошкільних закладів.


Основи безпеки життєдіяльності

ЩО МОЖУТЬ САМІ ДІТИ.

Прищеплюючи дітям навичок поведінки на вулиці, необхідно враховувати рівень фізичного і духовного розвитку дитини.

ПОЧИНАЮЧИ з 3-4 років

- дитина може відрізнити рухому машину від стоїть на місці. Про гальмівному шляху він ще уявлення не має. Він упевнений, що машина може зупинитися миттєво.

ПОЧИНАЮЧИ з 6 років

- дитина все ще має досить обмежений кут зору: боковим зором він бачить приблизно дві третини того, що бачать дорослі;

- більшість дітей не вміють визначити, що рухається швидше: велосипед або спортивна машина;

- вони ще не вміють правильно розподіляти увагу і відокремлювати істотне від незначного. М'яч котиться по проїжджій частині, може зайняти всі їх увагу.

ЛИШЕ ПОЧИНАЮЧИ з 7 років

- діти можуть більш впевнено відрізнити праву сторону дороги від лівої.

ПОЧИНАЮЧИ з 8 років

- діти вже можуть миттєво реагувати, тобто тут же зупинятися на оклик;

- вони вже наполовину досвідчені пішоходи;

- вони розвивають основні навички їзди на велосипеді. Тепер вони поступово вчаться об'їжджати перешкоди, робити круті повороти;

- вони можуть визначити, звідки доноситься шум;

- вони вчаться розуміти зв'язок між величиною предмета, його віддаленістю і часом. Вони засвоюють, що автомобіль здається тим більше, чим ближче він знаходиться;

- вони можуть відмовлятися від початої дії, тобто, ступивши на проїжджу частину, знову повернутися на тротуар;

- але вони досі не можуть розпізнавати чреваті небезпекою ситуації.


 

 


© 2019 . Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Календар

модули joomla
шаблоны joomla